středa 18. listopadu 2015

MASÁŽE VE ŠKOLE

Minulý rok jsme ve škole absolvovali školení Vzdělávání dotykem.
Dostali jsme desky, které jednoho dne ležely na mém stolku.
Desek si všimla lektorka angličtiny, která u mně učí ve třídě
a oslovila mě,zda jsem zapojená do programu Masáže děti dětem.
Přiznám se, že jsem o takovém programu vůbec nevěděla
a tak jsem hledala 
a dozvěděla jsem se mnohé , co mě zaujalo.
ale hlavně jsme si pozvali do školy instruktorku 
a ta nám názorně ukázala o co se jedná.
Moc se mi líbilo naučit děti relaxovat pomocí masáží..
Navíc výhodou je, že pokud se děti naučí sestavu masáží, mohou ji používat po celý život
a naučit se v naší hektické době něco pro sebe, 
pro své tělo
a pro svůj odpočinek a vnitřní uspokojení je k nezaplacení..
Masáže se mohou využívat i ve škole, na zklidnění dětí.
My máme za sebou už 4 lekci.
Příště nás čeká poslední, opakovací lekce..
a dětem se to moc líbí...
Už umí celou sestavu masážních cviků..
Děti se masírují vzájemně, jedná se o masáž hlavy, zad, šíje.
Vše probíhá přes oblečení :o).


Kdyby někdo chtěl vědět víc:o)
Zobrazuje se 100_3577.JPG



Přeji krásný večer..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.