středa 25. listopadu 2015

NEJEN STROMEČKY

jsem dělala tak jako hvězdičky z ruliček papíru






a pak jsem si vyzkoušela stromečky umotané z provázků.
Jsem ulepená od vodního skla
ve kterém jsem provázky namáčela..
Šlo to ale celkem snadno.. 



a další věnec ze svatební výzdoby..
použila jsem i sušenková srdíčka, která zbyla na stolech:o)
přece se taková krása nevyhodí..

Manžel se nemůže dočkat,
aby už byl jarmark..
přece jen ten náš byt není tak velký 
a těch 20 věnců, několik stromečků, hvězdiček,plehovek
je už trochu moc..
Já jak to všechno odvezu, tak mám vlastně krásně uklizeno:o))..

Tento týden já mám týdnem školícím..
dnes jsem byla na školení u nás
a zítra jedu na školení do Prahy..
čeká mě dlouhý den..
Přemýšlím, zda si vzít s sebou háček a vlnu:o))..
........
Ještě ke komentářům, za které moc a moc děkuji..
Holky nejsem na baterky a spím, dokonce i v podvečer,
 když přijdu z práce si klidně na hoďku zchrupnu:o)).
Pravdou je, že už  nemám doma děti
jako babička v týdnu tak trochu selhávám,
 zmůžu se jen na to odvézt a přivézt Aničku z gymnastiky..
( asi i úděl učitelského povolání, kdy, čím jsem starší, tak spíš vyhledávám ticho a klid).
Vnučky mám nejraději o víkendu..
Takže večer co večer relaxuji při ručních pracích,
které zbožňuji..
Líbí se mi dělat něco, co mě těší a u čeho vidím co nejrychleji výsledek..
anebo i proto, že vím, že to někomu udělá radost.
Navíc v hlavě se mi rodí tisíce nápadů
a ruce mají touhu je realizovat..
Takže
baterky nemám:o)!
Pohání mě touha tvořit..
:o)))
...

Mějte krásný večer..
Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.