.....:o) VÍTEJTE !

.....:o) VÍTEJTE !

neděle 22. listopadu 2015

POJĎTE

tak trošku načerpat vánoční atmosféru se mnou
na zámek Stránov.
Včerejší výstava byla ve znamení Vánoc, 
cimbálovka, která hrála i vánoční koledy
a Panna Marie s Josefem a Ježíškem
tuto atmosféru úžasně doplnily..


ač smuteční vrba, tak bylo příjemně a veselo..to jen mě lákají stromy k focení


návštěvnost tento den byla opravdu ohromná
žádné vstupné 
a plno krásy ke koupi,
ale i k pokoukání




a opět strom..vzpomněla jsem si na dětství, kdy my jsme tady jako malí hráli na schovku..
to na Stránově byl ještě dětský domov
a my, děti z vesnice, si často s dětmi hrály.
Když už jsem u vzpomínání, tak musím napsat i o krásném setkání.
Potkala jsem Lenku, 
svou spolužačku 
a právě holku, která v životě neměla to štěstí na ty nej ..rodiče 
a žila v dětském domově.
Když byla myslím ve čtvrté třídě, tak si ji adoptovali
a my se pak strašně dlouho neviděly.
Včera jsme si zavzpomínaly..







Podvečerní atmosféra byla krásná..




a krásné hraní a písně navodily opravdu tu správnou atmosféru..
navíc všude vonělo svařené víno
a bylo milo..




příchod Panny Marie, Josefa a malého Ježíška..(živého)


co mě na tom velmi mile překvapilo,byla krásná lidskost Marie
/ mimochodem dcery majitele zámku Stránov Ing. Zuzana Pavlík - Šimonkové/.
V jejích rukou se vystřídala všechna miminka, která se chtěla nechat vyfotit..


Mimochodem, toto krásné miminko je vnučka mé nej..kamarádky z dětství Marušky..
malá krásná Zuzanka



večerní kouzlo zámku.





Tak, dveře zámku se sice pomalu zavírají..
ale rozhodně Vás zámek zve na návštěvu..
Třeba zase příští rok..

Krásný den
Inka