sobota 21. listopadu 2015

ZE SVATEBNÍ VÝZDOBY III.

další z výrobků na které spotřebovávám svatební výzdobu..
Šedá organza, která byla na stolech
je už dávno součástí věnců, ale přece jen ještě zbylo..
a tak jsem se rozhodla o další,
tentokrát vypichovaný věnec..
Ano, píchala jsem po 4 večery
a necítím palec :o))..
Výsledek se mi ale líbí.
Určitě nám ozdobí vánoční stůl.
Ten na jarmark nepůjde a bude můj letošní adventní..
dal docela práci..
















Advent u nás už pomalu může začít..
I když..
nejdříve se musím zbavit těch všech věnců, které tu visí..
( manžel je světec:o) anebo špatně vidí:o))
Mějte krásnou sobotu..
Já se dnes jedu inspirovat na Vánoční adventní výstavu
na zámek Stránov, kde jsme měli svatbu.
Modlím se, abych nic nekoupila.
Kam bych to dala?
:o))
Užívejte si dnešního dne..
Vaše Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.