sobota 9. ledna 2016

ČAJÍČKOVÁNÍ

když není člověku dobře,
tak se uchýlí k nicnedělání,
odpočinku, čtení, čajíčkování..



čaj, který vidíte mi moc chutná,
ale při  otevření mi vypadl z ruky 
a skoro polovina obsahu se vysypala na zem..
do koberce z kterého to nešlo, 
protože je chlupatý..( ten koberec)..
takže vyklepat a do koše s ním..
taková škoda..
ještěže něco zbylo..
Totiž mám ještě jeden a ten má takové víčko
(tomuto to chybělo) 


tak to je zbytek..


přišel mi nový katalog Mary Kay, 
tak se kochám
a bojím se, že budu zase utrácet:o))..


Taky jsem převlékla jídelní stůl,
místo adventního věnce jsem dala hvězdu se svíčkami.




a jaro si přivolávám cibulkami..
tentokrát to budou narcisky..
..
Jak já bych si to krásné jaro přála..
Ach...
...
Krásný sobotní večer
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.