pondělí 4. ledna 2016

JAK JE TO S JEŽÍŠKEM?

Pondělní květinový 
se dnes nekoná,
i když ..
přiznám se, venku mrzlo
a my vezli ještě vnučku na gymnastiku
a já měla strach, že by mi kytička nevydržela
a to by mi pak bylo líto.
Ukážu Vám ale jakou kytku jsem dostala od mé švagrové..
a pak jaké korálkové hvězdičky jsem si vytvořila..
Na stole mám pořád vánoční květinu 
a myslím,že tu se mnou ještě celý leden vydrží..


 krásný fikus benjaminek:o)




škoda, že jsem neměla víc drátků..
.......
První pracovní den utekl jako voda.
Po první hodině jsem zjistila,
jak moc se máme všichni dobře,
protože u nás v Čechách chodí štědří Ježíškové..
Děti dostaly tolik dárků, že si nemohly ani vzpomenout,
co všechno.
Učím třeťáčky
a jejich náročnost je už znát..
Ježíšek musel být i na dobré technické úrovni,
protože tolik  technických vychytávek..
no já žasla.
Spoustě věcí jsem ani nerozuměla 
a musela si nechat přeložit,
cože to vlastně dostaly.
Většinou to byly hry na PC nebo spíš na X-BOX.
.........
Mezi dětmi vznikla i debata, která málem vyústila v hádku..
jestli je nebo není Ježíšek.
Jedno z dětí prohlásilo,že zjistilo, že dárky dávají asi rodiče
a už to začalo.
.....
Důkaz dětí, že Ježíšek je:
" Moje rodiče teda fakt nejsou tak bohatý!"
" Naši byli celou dobu se mnou nahoře a babička není tak rychlá!"
( chtělo se mi dodat, nepodceňujte babičky..ale)
"Táta by mi nikdy nekoupil Lego, který nejde složit!"
......
V duchu jsem se smála,
ale zakončila jsem to nakonec slovy,
že vlastně sama dodnes nevím..
a přiznám se, že bych si moc přála nevědět!
To byly přece tááááák krásné časy!
.....
A věřit v cokoli je úžasné!
.....
Mějte krásný večer
Vaše 
na anděly věřící
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.