sobota 23. ledna 2016

MÝDLA

jsou pro mě velkou výzvou.
Moc bych je chtěla zkusit udělat.
O to víc, když jsem viděla mýdla od Alenky 
a také od Janičky, která mi mýdla darovala před Vánoci
a já je zapomněla ukázat
 a hned jsem jedno začala používat 
a s kupovaným se to nedá srovnat!
Přesvědčila mě nejen krása,
ale i kvalita.
O to víc bych to chtěla zkusit..
Tady jsou ještě fotky, jak mýdla od Alenky vypadají.
Včera jsem nafotila mýdla i s obaly..





Já ještě jednou oběma moc děkuji!
Díky Vám budu čistá, vymydlená 
a ještě si při tom užiju nádherné  přírodní vůně..
..
Všem přeji krásný den
a jdu odpočívat.
Po včerejším a dnešním zápisu
 jsem doslova a do písmene vymluvená :o)
...
Taky u Vás tak krásně chumelí?
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.