středa 13. ledna 2016

NAROZENINOVÁ GIVEAWAY

Rok se s rokem sešel a já budu opět slavit!
Slavit blogově.
Jsem stále ještě v batolecím věku,
stojím však už pevně nohama na zemi
a docela se už umím i pěkně rozběhnout.
To víte, dva roky!

Výsledek obrázku pro batolecí věk

Často  přemýšlím,
co na sebe ještě prozradím
a co si raději nechám pro sebe!
Jsem pořád zvědavá 
a moc ráda nakukuji k Vám na Vaše úžasné blogy..
Inspirují mě,
přinášejí radost,
jsou pro mě potěšením..


Podle vašich receptů pěkně rostu a nabývám:o)
Výsledek obrázku pro batolecí věk

Výsledek obrázku pro batolecí věk

někdy je mi i do breku, když čtu něco smutného nebo něco smutného píšu
( ale i to patří k životu)

Výsledek obrázku pro batolecí věk

Díky Vám i víc tvořím..

Výsledek obrázku pro batolecí věk

víc vařím..
Výsledek obrázku pro dětský smích

ale nejradši se směju 
a je mi ctí rozveselit i Vás!


Výsledek obrázku pro batolecí věk

Pak usínám jako andílek s blaženým úsměvem..

Výsledek obrázku pro batolecí věk

ale nikdy se nezapomenu s Vámi rozloučit...

-----------
A ZA TO  VŠECHNO VDĚČÍM VÁM!
ČTENÁŘŮM!
Dovolím si napsat VIRTUÁLNÍM KAMARÁDKÁM..
 a proto bych opět některé z Vás chtěla 
8. února 
v den mých 2. blogových narozenin
udělat radost!
--------
Připravila jsem si pro Vás další GIVEAWAY..
......
A O CO BUDETE SOUTĚŽIT?


Knížka Lahodné dárky
a nádherné pexeso s ilustracemi Lucie Čapkové


 ty obrázky jsou nádherné, navíc zobrazují naše české tradice



sáček s andělskou vůní,
pytlíček s další vůní,
svíčka tine k home
a domečková svorka..


Kdo by měl chuť si zasoutěžit o tyto ceny,
má šanci až do 8. února, kdy slavím:o).
...
Šanci má každý, kdo mi sem napíše komentář.
Zdvojnásobená šance při losování bude za sdílení na Vašich stránkách..
----------
( pokud nepůjde napsat komentář,
tak prosím napište na můj email j.fejfusova@seznam.cz 
a já Vás také zařadím! )
--------
A to je vše..
Držím palce Všem
a přeji krásný den!
Inka

Ještě závěrem se chci omluvit a zároveň poděkovat Googlu za krásné obrázky batolat, které jsem si bez dovolení, ale s největší úctou a bez postranních úmyslů vypůjčila pro můj příspěvek..
Snad mi to odpustí!
I.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.