neděle 3. ledna 2016

NÁVRAT

mám ráda návraty..
ale pak se mi zase brzo stýská..
Takže zpátky doma,
návrat do reality..
do práce..
.......
A to, co jsem ještě ráno psala,
vše zabalit, uklidit..
Tak doma je to obráceně..
vybalit, uklidit..
vyprat..
.....
První, co jsem udělala,
je to, že jsem si všude zapálila svíčky..
To prostě k domovu patří..
.....
Pak jsem si vybalila a uklidila dárky..
Ještě jsem se pokochala,
udělala si znovu radost
a teprve pak je rozmístila tam, kam budou patřit..
Velká část šla do koupelny,
pak některé do kuchyně
a některé si ponechávám na očích..
pro radost!
...
Ještě pár snímků z okolí chalupy..
Tady sice mrzne, ale ani náznak sněhu..







.... a ještě něčím se musím pochlubit..
K naší nové budce už létá spousta ptáčků..
Ti, co tam nelétají,
tak si pochutnávají na jablkách, která zůstala na stromech
a srnky nám ostošest pojídají keře..
Nějak jim nemám chuť to zakázat..
Navíc nám je každoročně krásně zarovnají 
a doposud vždycky krásně znovu obrostly..
....
My se tak na chalupě můžeme těšit ze společnosti zvířátek!
..
Jedinými nevítanými, 
jsou myši!
 ( na pavouky jsem si už zvykla:o)
...
Mějte krásný večer..
a od zítřka přeji Všem krásný nový týden..
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.