neděle 17. ledna 2016

NEDĚLE

Uff...
Vrátili jsme holky!
A v pořádku!
Nikdy jsem si nemyslela, 
že nést zodpovědnost za dvě malé treperendy je tak těžké..
Byt tak trochu připomíná výbuch po granátu..
Pravda je, že vnučky pomohly uklidit všechny hračky,
ale já, kromě toho, že jsem společně včera večer s holčičkami pekla štrůdl
a dělala k večeři lívance, jsem neuklidila vůbec nic,
protože pořád bylo co dělat..
Od rána mě Anička nabádala, ať už začnu vařit oběd,
protože jsem slíbila,
že hned po obědě pojedeme do naší minizoo za zvířátky..
Což jsme taky podnikli..
Počasí docela přálo,
zvířátka byla venku 
a tak jsme si je nejen prohlédli,
ale i nakrmili mrkvičkou..
Emička ne,
ta opakovala pořád:
" Já se bojim!"...









králíček se mohl i pohladit..







Ten kaktus je velký jako já!

pak ještě krátká vycházka




Tak... a pojedeme domů..
za maminkou..
....
Mějte krásný nedělní podvečer..
.........
Já jdu zapisovat konečně ty známky..
doposud na ně nebyl čas.
...
Inka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.