neděle 24. ledna 2016

RECY - VOSKY

Yankee candle..
O tom, že jsem svíčková,
a to v obojím podání:o))
( omáčka a svíčky)
jsem už psala mockrát..
To, že já a moje dcera jsme podlehly vůni 
právě této značky jsem už také napsala.
..
Nedávno jsem četla u Alenky, co se zbylým voskem.
Vždy jsem dala na chvilku do lednice
a pak vydloubla.
Bylo mi líto ho vyhodit,
protože ještě voněl.
Dát do prádla místo mýdla?
No, nedala jsem ho tam, 
schraňovala jsem ho do skleněné dózy, 
vlastně docela dělal i tak parádu..
Nyní jsem se rozhodla ho opět roztavit 
a udělat si nové svíčky..
..
Nevypadá to vůbec špatně
a ač už tolik nevoní, tak to plní funkci světelnou:o)..
Ale v létě se venku na zahradě budou jistě hodit..
..
Každopádně by se to dalo využít 
na plovoucí skořápkové svíčky..
...
Takže rozhodně škoda jen tak vyhodit..
Navíc můžete přidat pár kapek esence
a nová vůně je na světě:o)!
...
A v tomto období
není svíček nikdy dost.
...
Manžel by to napsal takto:
" Svíčkové není nikdy dost!" :o)

Přeji krásný nedělní den
Inka







bez vosků
a s vosky..






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.