neděle 17. ledna 2016

ZÁPIS

do prvních tříd se blíží. 
U nás na škole již tento pátek a v sobotu.
S dětmi vyrábíme dárky pro budoucí prvňáčky..
Mimoňské záložky do knížek..




děti vyrobily a já zafóliovala..
Musím napsat, že si každý udělal i pro sebe, protože se jim povedly 
a líbily se jim..
.......
Naštěstí je nyní akce v Albertu a folie mají na slevě...
100 kusů A4  za 169 Kč..
doporučuji:o)
...

PS:Toto bude jen řečnická otázka....
Taky si někdy připadáte jako mimoň?
Já poslední dobou docela často:o))..
.......
Mimochodem po dnešní noci,
 kdy jsem spala obložena mými holčičkami
a nemohla se pomalu pohnout,
budu i jak mimoň vypadat:o)..
Ranní vstávání - Anička v 6 hodin a já ji nutila,
 aby byla v klidu a nevzbudila Emičku.
V 7 hodin jsem ji poslala za dědou, který spal na sedačce v obýváku..
Emma vstávala chvíli po půl 8
a já si připadala jako mrtvá:o)
nebo spíš jako by mě celou noc natahovali na skřipec!
...
Odpoledne se chystáme za zvířátky do minizoo..
a pak holky s radostí vrátíme 
a budeme relaxovat:o)..
----
Vám Všem přeji krásnou neděli..
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.