pátek 15. ledna 2016

ZŮSTANU U KRESLENÍ

A MALOVÁNÍ..
ale tentokrát ve škole..
Zima, to je věčné téma..
a tak jako vždy sněhuláci..





a naše zimní nástěnka


 a od dveří nás hlídá náš sněhulák..
z výřezu od Ivetule..


Celý víkend mě čeká rozhodování o známkách dětí na vysvědčení, 
které musím dopsat do počítače..
Jak já to nemám ráda...
Průběžně hodnotit mě ani tak nevadí,
ale to vysvědčení je něco jako noční můra..
---------
Ve středu mi stála jedna holčička u stolku
a ptala se:
" Paní učitelko,budu mít samé jedničky?
Já bych je moc potřebovala, protože jsem jediná ze třídy,
 která nemá dotykový telefon."
( někteří nemají telefon vůbec)..
Sedím nad známkami,
pořád je pozoruji jako bych se samy mohly očima přepsat,
a myslím, že si asi bude muset počkat až na konec školního roku..
Odpustí mi to?
Určitě jí povím, že já neměla dotykový mobil 50 let
a přežila jsem..Je to ale v dnešní době dobrý argument? :o)
.........
Naštěstí se to v mém notesu spíš hemží jedničkami
a to mám ráda..
Třetí třída je těžká.
Vyjmenovaná slova jsou obtížná, i když..
 Jeden můj žáček, zrovna ten nejslabší v učení,
měl z vyjmenovaných slov takovou radost.
Přišel a povídá:
" Paní učitelko, ty vyjmenovaná slova mě fakt baví!"
A hned se nechal vyzkoušet.
Dostal jedničku z jejich odříkání..
Během krátkého času pochopil, že nejde jen o odříkání,
ale že je člověk musí umět i používat
a to je už horší!
A k tomu ještě všechna slova příbuzná..
Škola není procházka růžovým sadem,
ale moc bych si přála,
aby na ni jednou s láskou vzpomínaly,
tak jako já..
..........
Všem krásný večer 
Inka

.....
PS: Zvu vás na svou NAROZENINOVOU GIVEAWAY





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.