úterý 23. února 2016

HRNKY

Velikonoční jarmark je už za měsíc
a tak je potřeba se pustit do pořádného tvoření.
Jedna maminka mi koupila v IKEI hrnečky
a mohla jsem začít kreslit.
Zatím jen pár na ukázku..
Maluji občas i o přestávce 
a děti mi radí. Za vydělané korunky si pak koupíme další hrnečky 
a každý si namaluje svůj
podle svých představ 
a svého přání.
Jen kdyby fixy na porcelán nebyly tak drahé.









Přeji Vám  krásný úterní podvečer.
Já si ho tak trochu zkazila tím,
 že jsem si stoupla u dcery na váhu:o).
Jarní prázdniny, moje pečení 
mě stály 2 a půl kila..
Fuj, stydím se..
a to jsem měla u dcery v ledničce přichystané celé balení makronek z Lidlu.
Přendala jsem ho do své ledničky
a zatím se na něj dívám.
Dnes odolám,
ale zítra?
:o)
Tak se mějte krásně 
Vaše
tlustá Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.