neděle 14. února 2016

PRÁZDNINY ZAČÍNAJÍ

/ hned v úvodu, píšu tento příspěvek podruhý
a jsem náramně naštvaná...vrrr/
( ten, co jsem napsala před chvílí byl krásný, vtipný, originální
a hlavně dlouhý)
( a je fuč)
TAK TO VEZMU OD ZAČÁTKU!
Přijeli jsme na chalupu,
na chalupu  na hory
a o zimních prázdninách si člověk představuje zimu, tudíž sníh.
Tak ten tu není...
Ale není problém si na horách za ním zajet, že? :o)
...
Připravila jsem dobrý oběd
Kachnu s knedlíkem a se zelím..
Přijeli naši mladí, přivezli vnučky
a tak o prázdninách bude o radost postaráno.
..
Už včera jsem upekla meruňkový krémeš
a už teď se stal mým oblíbeným zákuskem,
Hlavně proto, že byl jednoduchý,
 lehký co se týče přípravy i jídla
a taky je velmi chutný..
Řadím ho mezi své oblíbené..
K odpolední kávě byl výborný..





chutnal všem..
...
Než napíšu recept, tak musím ještě napsat něco k mému poslednímu příspěvku.
Z Vašich komentářů mi vyplynulo, že mě některé litujete..
Ježiš, tak to vůbec nemělo vyznít.
Mělo to být vtipné,
tohle je totiž můj způsob humoru..
Rozhodně se nehroutím ze sna,
 prostě ráno manžela zbiju a je to:o))))
( už vidím, jak si některé z vás představují, 
jak to dělám..)
Popíšu to tedy!
Vrhnu se na něj
a snažím se ho tzv. zmordovat..
ono to moc nejde, protože má větší sílu
a do toho všeho mu vyčtu tu 18 a on se řehtá smíchy
a oběma nám je prima.
Vážně se ze sna nehroutím,
nebojte se:o)!
☺☺☺
Tak a teď ten recept:
1 listové těsto
( já ho kupuji)
1 piškoty
1 meruňky kompotované
1l mléka
2 vanilkové pudinkové prášky
a to je vše!
.......
Příprava je snadná..
Listové těsto rozdělím na polovinu 
a vyválím na velký plech.
Pokladu piškoty, na to dám meruňky
a poliji pudinkem připraveným z 1 l mléka a 2 pudinkových prášků.
Navrch dáme 2 díl listového těsta, opět rozváleného na 1 velký plech.
A pak šup s tím do trouby na 180°C 
a péct dokud těsto nezrůžoví..
A je hotovo.
Lepší je druhý den..
A takhle to vypadá u nás 


 Jediný sníh široko daleko
před naší chalupou..
Ale všimněte si, v dáli na naší zahradě..
zpráva z přírody:
" KRTEK PŘEŽIL ZIMU"
Mějte krásný večer,
krásnou noc 
a pěkný začátek nového týdne
Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.