neděle 28. února 2016

SLEPICE

Tak to máte tak:
Moc se mi líbí keramické slepice,
ne jedna, hodně slepic:o)
A ač máme ve škole keramickou dílnu,
tak tolik bych jich  vyrobit nemohla
neb pec není tak veliká 
a spotřeba energií je dost velká.
Co s tím?
Je několik možností..
slepice si koupit, o čemž dost vážně přemýšlím.
Moc by se mi líbily na chalupu.
Jenže nevím, zda by mi tam vydržely v době,
kdy tam nebudu já..
Můj manžel pije občas coca-colu..
tvar její plastové lahve 
mě inspiroval.
A tak jsem plastové lahve schraňovala..
Kolikrát je manžel chtěl odnést,
rozšlapat a zrecyklovat.
Vždy jsem je zachránila.
Nevím, co si v tu chvíli myslel.
Akce S ( slepice )
začala dnes v podvečer:o)!
Vytáhla jsem lahve a rozřezala,
pak pospojovala dohromady..
Připravila jsem si obal od vajec,
z toho jsem chtěla formovat hlavu 
a zobáky
a pak jsem si připravila mé milované sádrové obvazy,
z kterých jsem vloni dělala obří vaječné skořápky.
A dala jsem se do práce..



dá se sehnat v lékárně.
Obsahuje 2 obvazy
Vystačí tak na 3 až 4 slepice.

je potřeba voda
( taky jsem si mohla vzít nějaký horší hrnec
- moc mi to z něj nejde)


pečlivě jsem lahve obalovala 
a tvořila z nich slepice.
Nakonec jsem každé dala hřebínek..
Budu je ještě malovat 
a možná jim ještě přisádruji křidýlka
nebo je jen domaluji, 
to ještě nevím..
Každopádně se můžete těšit..
Určitě to vyzkoušejte,
je to legrace..
Nejen Vy, ale i plocha( ač byla pokryta novinami)
bude krásně sádrová..
Poté ruce budete mít vysušené,
ale to dílo bude stát za to!!
Sádra pod nehty ovšem dokonale nahradí francouzkou manikúru☺.








Berte je jako polotovary..
Doufám, že ještě prokouknou.
Rozhodně si myslím, že já nekončím..
a určitě se mi jich ještě pár vylíhne..
Až namaluji, ukážu..
Přeji krásný nedělní večer..
Vaše 
Inka







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.