středa 3. února 2016

SRDEČNÍ

to, že bude únor srdíčkový jsem už napsala,
že se bude ale dotýkat mého srdce,
tak to jsem opravdu netušila.
Kdyby se jednalo o nějaké vzplanutí či zamilování, tak by to nebylo špatné,
ale spíš začínám mít o své srdce obavy..
Chřipka je potvora
a tak když jsem přijela z práce,
( dnes jsem se utrhla dříve a dorazila domů po druhé hodině),
padla jsem do postele.
Ticho a to člověk začne hned víc slyšet.
A já slyšela bušení srdce.
Od bušení nebylo daleko k bolesti na hrudi
a myšlenky se točily okamžitě všude.
Hned mi naskočil můj milovaný táta
a jeho první infarkt, když mu bylo 51.
Ha, mně už je 52,
co kdyby?
Tlakoměr mi na radosti nepřidá..
159 na 99 , tepy 97
a to jsem skoro hodinu ležela..
přeměření...
124 na 89 , tepy 95
tak to už je lepší..
klidním se a přičítám vše asi slabým baterkám v tlakoměru..
Odpočívám, jsem v klidu
a těším se, až se vrátí z práce manžel..
co kdyby?
Četla jsem, že se má kašlat, když má člověk pocit infarktu..
no jo, ale pak jsem viděla pořad, kdy říkali, že to nepomůže..
Manžel je doma!
A srdce mi dává pokoj..
úplně cítím, že se klidní:o)
a já společně s ním..
Ticho ve mně vyvolalo myšlenky, které si netřeba připouštět..
Teď už mi je lépe..
a tak můžu psát 
a ukázat Vám další moje srdíčkové tvoření..
Přiznám se, že se jedná tak trochu o kopírování šperku,
který se mi líbí,
a tak jsem si ho vyzkoušela udělat..
Je samozřejmě úplně jiný, je můj, je dřevěný
a rozhodně je pro mou potřebu..
Ano, můj jelínek..
A to jich mám celý řetěz 
a tak si jich udělám hodně, abych mohla barevně ladit..
Obarvila jsem ho akvarelovým fixem
a je krásně růžový..
A díky srdíčkovému únoru mu nechybí dřevěné srdce..
Moc mě to bavilo
a už se těším, až si vytvořím další..





uzávěr jsem vyřešila takto..
Jinak ve skutečnosti je hezčí..
nejde mi lépe vyfotit...


Mějte krásný večer
a užívejte života...
Jak píše Věruška..
Každý den je dar!
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.