neděle 7. února 2016

TVOŘÍM

 I v posteli, když zrovna nespím,
 tak si hraji
( teda tvořím)
Kromě háčkované rozdělané myšky,
jsem dotvořila další jelínky..
No a aby bylo něco srdíčkového, tak malinká koláž z listů starých knih..



a tady už jsou jelínci..
Marcelka se divila, jak jsem je dokázala tak vyřezat..
Marcelko, nedokázala, koupila jsem si totiž zlevněný vánoční řetěz na kterém byli právě tito jelínci a ještě vločky..
Až taková šikula nejsem:o))
Jelínky jsem jen malinko přibarvila
a dozdobila korálky a ozdobičkami..





Tvoření je jedna z mých srdečních záležitostí..
...
Ta největší,
/i když si to možná ne vždy myslí:o)/
je moje rodina..
MÁM JE MOC RÁDA!!!
.....
Anička si začala psát svůj deník..
Je jí 5. 
Zná všechna tiskací písmenka
a děsně ji baví psát.
( kéž by jí to vydrželo i do školy)
A tak vždy si řekne větu, kterou chce napsat 
a někdo jí to nadiktuje.
Dnes jsem diktovala já přes SKYPE.
Co napsala?
-----
NEDĚLE
DNES JSEM SI HRÁLA S EMOU NA PEJSKA.
JMENOVAL SE BOTA.
...
Jestlipak jí psaní vydrží..
já si jako malá taky psávala deníček,
pak jsem psala knížku o holčičce z Tachova
(vůbec netuším proč právě toto město)..
Škoda, že se tyto deníčky neuchovaly..
Já psala ale až když jsem chodila do školy..
Dnes jsou děti nějak chytřejší..
taky chtějí všechno stihnout dříve..
pořád přemítám, jestli je to dobře ...
čas ukáže..
,,,,,,
Mně už je lépe..
musím prohledat postel, zda v ní nenajdu ještě nějaké korálky..
I když možná, že bych zítra zjistila, 
že jsem si vzala prince:o)
Mějte krásný nedělní večer
a do nového týdne vstupte s úsměvem
a hlavně zdraví!!..
:o)
/Jinak já mám pocit, že ani žádný víkend nebyl..
Velkou část jsem ho prospala../
Inka






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.