středa 24. února 2016

ZMĚNA POČASÍ

nebo počínající artróza..
Nevím, ale bolí mě poslední dobou klouby.
A to jak velké - rameno, koleno, kotník,
tak i malé - občas se mi zastaví prsty 
a špatně se mi narovnávají.
To hlavně, když hraji na flétnu,
když učím děti.
Sama cítím jak jsou prsty jakoby v křeči.
Přiznám se, že mě to docela děsí.
představa toho, že bych se musela rozloučit s háčkováním 
nebo dalšími ručními pracemi,
je pro mě dost deprimující.
Je to totiž pro mě neskutečný relax.
Miluji klidné večery s háčkem nebo s jehlou v ruce.
Nemáte nějakou radu?
...
A teď z jiného a veselejšího soudku:o):
Dnes jsme s dětmi byly 2 hodiny v naší školní keramické dílně.
Škoda, že jsem zapomněla s sebou foťák.
Děti tvořily na velikonoční jarmark
a ani já jsem nazahálela.
Po prvním výpalu půjdeme ještě glazovat.
Přiznám se, že se mi pomalu víc líbí keramika
bez glazování,
ale děti prostě ty barvy milují 
a nechce se mi je ochudit.

Naše krásná školní dílna.
Tak zde jsme se snažili.
Inspirovali jsme se na Pinterestu.
Jak to ale dopadne, to teprve uvidí:o)..
Snad některým králíčkům neupadají ouška.





Toto je inspirace z Pinterestu.
Musím říct, že děti mají úžasnou fantazii
a s výrobky si poradily po svém
a úžasně.

Vám přeji krásný večer!
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.