čtvrtek 31. března 2016

DIETA

je po Velikonocích, 
to všichni vědí.
Co ovšem nevíte je to, že jsem určitě přibrala.
Nemám váhu ( radši)
a tak to nemůžu prokazatelně vyčíslit!
Ovšem cítím to na sobě
a i moje stávající oblečení má trochu problémy.
Nemíním měnit šatník
a tak jsem si nařídila v úterý dietu,
kterou již 2 dny porušuji,
takže jsem ji vlastně ani nezačala držet:o).
Hned v úterý jsem snědla uši čokoládovému zajíci,
kterého jsem dostala.
Hned jsem si to vyčetla, 
a tak na mě ve škole kouká jeho tělo a zadek, torzo, které tam zůstalo 
a já se testuji, zda vydržím.
Zatím jsem vydržela.
Včera jsem si ale koupila anglické čajové sušenky,
na kterých ujíždím
a byly na slevě
(navíc měly krásnou krabičku)
a já neodolala.
Dnes jsem si jednu z nich povolila
a snědla jsem hned 2.
Je vidět, že jsem na sebe tvrdá:o))!
Ach jo!
Ale mám v plánu začít běhat.
Nedaleko máme lesík,
ale je v obležení běžců, svišťů a divokých králíků.
Na cestách je takové množství děr,že místo běhu zvolím chůzi či indiánský běh,
jinak si zlámu nohy a to vážně nemůžu potřebovat.
Jsem ale rozhodnutá ty kila shodit!
Teď jestli jsou má kila rozhodnuta mě opustit!
:o))
Snad se nebudou držet zuby nehty.
...
Vám přeji krásný večer
Inka






 tu sladkoslanou chuť mám ráda..:o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.