pátek 4. března 2016

HLÍNA




Musím napsat, že kolem 12 hodiny mě neskutečně začala bolet hlava.
Mžitky před očima,
počínající migréna,
na kterou naštěstí netrpím..
Představa, že mám ještě od 13 hodin flétničky,
začínajících 15 prvňáčků,
které flétničky ještě moc neposlouchají,protože jejich prstíky pořádně nestlačí dírky
a zvuk se nepodobá žádnému libozvuku,
byla děsivá.
Naštěstí mi začal zabírat ibalgin, který mi dala kolegyně,
a tak jsem tu hodinu přežila:o).
Protože čekám vždycky na manžela 
a měla jsem ještě hodinu a půl času,
který bych normálně běžně věnovala opravování sešitů 
 a přípravu na další den,
vytáhla jsem keramickou hlínu
a začala si hnětat:o)!
Dokonalá léčba!
Špinavá, ale dokonale šťastná!
Pod rukama mi něco vznikalo..
Úžasný pocit..
Vím, není to nic dokonalého,
ale radost mi to udělalo..
Už teď se těším,
až to budu glazovat
a jsem zvědavá, jak budou vypadat finální výrobky..
Až se příště narodím,
tak budu určitě zase tvořilkou:o)!
To mě dělá šťastnou!







Krásou páteční noc!
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.