úterý 15. března 2016

KONCERT


V pátek se mě zeptala kamarádka, zda bych s ní nešla na koncert ,
 že její dcera má volný lístek..
Zpěvačku jsem měla vždycky ráda
a tak jsem přikývla..
Přiznám se, že dnes jsem se cítila docela unavená 
a když nastala chvíle odjezdu,
tak jsem si říkala,
zda jsem neměla zůstat doma.
Teď už vím, že neměla.
Koncert byl úžasný, přímo nádherný..
Úplně mě to hodilo o mnoho let zpátky.
Jedna písnička mě rozbrečela, tu jsem vždycky zpívala s mojí mamkou..
Hlavou se mi honily vzpomínky na dětství a na domov..
----
Jen se malinko o zpěvačku bojím..
A proč?
Když jsem s kamarádkou čekala ve vestibulu 
na Evičku, její dceru,
která měla lístky,
viděla jsem holčičku ode mne ze třídy,
jak jde s maminkou také na koncert.
Nesla kytičku pro zpěvačku,
kterou ji na konci koncertu také předala.
Zpěvačka se s ní objímala a nechávala se pusinkovat ze strany na stranu.
Kdyby tušila, že právě tuto holčičku jsem poslala ze školy domů, 
protože její hlavu navštívily vešky,
tak by se asi tolik nemazlila:o).
Tak snad nějaká nepřeskočila..
Každopádně jí kytička udělala radost.
:o))

barová zpěvačka.JPG:
Já si koncert nádherně užila 
a byla jsem šťastná, že jsem nakonec šla.
Opět se mi potvrdilo, že když se člověku nechce,
tak to pak stojí za to!
Navíc jsem poznala prima partu holek
a na chvíli jsem omládla aspoň o 20 let:o)!
Škoda, že to není trvalý stav:o)!
Mějte se krásně 
a krásnou noc! 
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.