neděle 27. března 2016

NEDĚLE

BOŽÍ HOD VELIKONOČNÍ
byl krásný..
Ve znamení sluníčka
a pracovního ruchu na zahradě..
Dopoledne jsem strávila v kuchyni,
ale odpoledne  bylo ve znamení plevele, odrostlých keřů
a různých výhonů, které bylo potřeba zlikvidovat..
Samozřejmě, že jsem to nestihla,
protože jsem musela jít dělat večeři..
Vnučky si užily sluníčka
a z Andulky je úplná závodnice.
Lítá z kopce na malé motorce jako divá.
Dnes mi říkala:
Inko, mně se líbí, když mi říkáš Andulko.
Víš co? Já Ti budu říkat Indulinko:o)).
Tak jsem se musela smát.
Jinak je to veliká pomocnice.
Hrábě jsou její 3 ruka:o).
Hrabala jako divá.
Já ani nestačila nic vyfotit.
A tak jen fotky z večeře..
Dělala jsem domácí hamburgry..
Upekla jsem bulky na burgry
a pak už se hodovalo:o)






mějte krásnou noc.
Mě čeká ještě barvení vajíček,
to jsem dříve nestihla..
Inka





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.