pondělí 14. března 2016

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

asi jsou nějaké erupce na Slunci,
jinak si nedovedu vysvětlit dnešní dětskou živelnost..
Normálně bych napsala
a taky napíšu, že některé děti dnes byly " na zabití"
a já, která vážně nedává téměř žádné poznámky,
jsem jednu napsala..
Takže jsem prokázala svou neschopnost,
ale to se už vážně nedalo.o)..
Po skončení práce jsem si oddychla, že odešly domů a zdraví..
O přestávkách na koberci totiž chlapci pořádali zápasy
a připadalo jim to hrozně vtipné,
Každopádně šli do zápasů s velkým nasazením
a přestože se rvali jako kamarádi,
tak já jim to zakázala 
a oni nebyli schopní pochopit,
o co mi jde. 
Snaha, nahradit jejich rvaní nějakou bohulibou činností byla marná.
jindy - " moje zlatíčka" stojí u mapy České republiky 
a říkají si města a vyhledávají, kde jsou..
nebo si kreslí, povídají, piškvorkují.
Dneska se evidentně chtěly pozabíjet.
musím zjistit, jaký film šel o víkendu, 
který je tak inspiroval!
Doufám, že do zítřka budou jako andílci:o).
Tak to jen na úvod,
který vůbec neodpovídá nadpisu - pondělní květinový..
Tak až teď..
pryskyřníky mi dělají radost..
moc se mi líbí..






Já se teď uklidňuji při odpolední kávě 
a musím něco tvořit
neb náš jarmark se blíží..
už jen 8 dní..
...
Vám přeji krásný pondělní podvečer
a prima večer..
Vaše Inka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.