pondělí 14. března 2016

POTVRDILO SE MI TO!

ANO,
určitě je to tak!
Každopádně jsem musela být v minulém životě PTÁK!
Nejenže mě o tom přesvědčovaly hodně živé sny,
kdy jsem se po ránu zkoušela vznést v koupelně,
ale mám i pocit, že celý můj život žiju tak trochu s hlavou v oblacích!
To, co mě přesvědčilo dnes, je to,
že mohu ptákům skvěle konkurovat
Večer jsem totiž postavila 3 hnízda..
Pravděpodobně jsem se vyučila u krkavců,
kteří si vloni udělali hnízdo před naším domem ve větráku.
Ptáte se proč?
Protože takový bordel, který dělali kolem sebe,
tak takový jsem dokázala udělat u nás v koupelně.
---
Já ale na stavbu hnízda používala jen samé šlahouny, 
krkavci používali úplně všechno co našli,
a tak před naším vchodem půl roku visel z větráku za provázek tampón, 
který si tam přidali.
Jestli na ozdobu nebo měl nějaký výstražný účel, tak to netuším:o))
---
Koupelna -  je jediné místo,
kde jsem se mohla ukrýt před zraky  manžela,
který je sice u mě zvyklý na ledaco,
ale z tohoto by ho mohla ranit mrtvice.
Pevně doufám, že jsem neucpala odpad ve sprchovém koutě těmi šlahouny..
A jestli jo, tak musím snad dělat mrtvého brouka..
Naštěstí mi manžel na blog nechodí
a tak jsem Vám to zdokumentovala,
abyste si udělali představu,
že život se mnou není procházka růžovým sadem..
Naopak mě najdete ve křoví,
kde hledám cokoli, co by se dalo nějak použít..
---
Teď jsem si udělala malinkou pauzu než to půjdu všechno douklidit,
vytřít, vyprat předložky apod.
Vlastně generální úklid koupelny :o(..
Odpočinout jsem si musela,
neboť mě strašně přebrněly nohy.
Výsledek 3 hnízda,
5 věnců 
a 2 x cosi, co chci odekorovat..
Na to si ale budu muset počkat do středy,
neboť jdu zítra s kamarádkou na koncert
a tak určitě nezbude čas.
...





neskutečný nepořádek


A na co se můžete těšit příště?
Až nakladu do hnízd vejce:o)))!
Mějte krásnou noc,
mě čeká ještě práce moc!
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.