neděle 6. března 2016

PSÍ VÍNO

návštěva u brášky nebyla bezcílná..
Jala jsem se oškubat psí víno 
a následně z těchto šlahounů budu vít věnce.
Manžel šílí, 
protože těch šlahounů máme celé auto
a brácha byl rád,
protože hodlá psí víno na zahradě likvidovat..
Vždycky když přijedu k bráškovi,
tak podvědomě jedu domů..
Čím jsem starší, 
tím víc se mi po domově stýská.
Tak nějak nostalgicky vzpomínám,
jak vypadal můj pokoj, kde jsme měli obývák
a co všechno bývalo dříve.
Časy se mění a vše je jiné.
V mojí hlavě však všechno navždy zůstává při starém..
Mamka s taťkou v obýváku,
taťka luští křížovky 
a mamka plete..
Voní tu káva, pěkně sladká
a je tu jako vždy příjemně..
Klid a pohoda,
to bylo moje dětství, to byl můj domov!
Jdu si fotit na zahrádku 
a zase se mi vrací vzpomínky..
tátův foťák, který choval jako oko v hlavě
a učil mě s ním fotit.
Moje první fotka byly sněženky na naší zahrádce.
Sama jsem si je i vyvolala v černé komoře
( zatemnělé koupelně).
A dnes tu fotím také sněženky..
jsou na jiném místě
a já přesně vidím to místo u plotu, kde je měla mamka..
Je to tak dávno..
Mohlo mi být tak 14.




psí víno obrostlo celou garáž..
Na této zahrádce byly kdysi jahody..
na kraji rostl libeček,
který jsem neměla ráda,
přesto zdobil skoro každou polévku a brambory..
Voněly po něm ruce..
Dnes ho mám na chalupě a jsem za něj ráda..




nádherná vistárie..které se neskutečně daří ..


Pohled ze zahrady na náves..
Vpředu lípa a hned za ní ohromná vrba..
Na té jsme se houpali..
a před námi rybník..
říkalo se mu kal
a na kale se odehrával celý zimní život..
brusle nám nasadili hned, jakmile jsme začali chodit:o)
Dokonce si vzpomínám, že jsme se jako malí v kale i koupali 
a vedle nás plavaly husy a kachny..
Pak už se v něm nekoupalo,
ale bylo tam spousta žab, lovili jsme tam pulce:o)


a dneska vypadá takto..
na kraji roste rákos
a všude krásně řvou ptáci..Určitě je to pro ně úžasná skrýš..


 a toto je bráchův pes  .
Je to už jejich druhý baset.
My kdysi měli pudla:o)..
ty basetí oči jsou dokonalé:o)


Tento obraz je obrazem naší rodiny..
Je hodně veliký 
a hlavně ho vyšíval můj táta:o).
Takže já musím být šikovná,
když mamka i taťka byli takoví šikulové:o)!
.....
A ještě Vám ukážu bráškovu radost..
od dětství jsme měli rybičky
a brácha to dovedl k dokonalosti..
Má krásná akvária..









Vrátili jsme se kolem 8 hodiny večer
a manžel se zhrozil,že jsem ty šlahouny nechala v autě.
Neměla jsem je kam dát..
Až zítra  si je postupně přenesu domů a musím z nich umotat věnce.
Radost ze mě tedy nemá:o).
Vy mějte krásný večer
a zítra ať Vám začne pohodový nový týden..
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.