sobota 19. března 2016

SÁDROVÁNÍ - VÁZY


Když už jsem měla ty obvazy,
tak jsem osádrovala i plastové lahve od džusů..
doplníme buxusem, nějakou větvičkou , peřím a bude:o)
Dnešní sobotu si užiju:o)
Manžel bude na hokeji 
 a myši budou mít pré:o)
volné pole působnosti...
Venku dnes počasí není nic moc,
a tak si budu hrát s výrobky..
Pomaluji slepice
a budu zdobit věnce.





Včera večer jsem hlídala holčičky
 a domů jsme se dostali v půl třetí v noci..
Musela jsem se smát 
a mám další naše "holčičí perličky".
...
"Inko, tak si tady s námi zdřímni,
určitě toho máš ve škole dost."- Anička je anděl:o).

a pak ještě jednu z vyprávění:
----
Anička měla vysokou teplotu .
" Mami, já nechci ten šípek!"
- " To není šípek, ale čípek!"
-----
následující den ráno:
"Mami, pustíš mi, prosím, tu čípkovou Růženku?
Mimochodem,
Anička už psala Ježíškovi.
Nejen pro sebe,
ale i pro Emičku, pro maminku a pro tatínka.
..
Myslím, že je dobře takovýto předstih.
Ježíšek by toho tolik do Vánoc určitě nestihl:o)!
...
Mějte moc krásnou sobotu!
Inka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.