pátek 18. března 2016

SLEPICE II.

další moje sádrování..tentokrát mají hlavy z polystyrénových koulí..
Jinak opět recy věci..
Ještěže je náš jarmark už v úterý.
V hlavě se mi rodí neskutečně nápadů 
a čas se krátí..
Musím dokončit rozdělanou práci..
Obrázky, věnce, hnízda, plechovky, jehelníčky
a teď ještě vajíčka, která jsem objevila u Moniky z kopečku
a to mám ještě velkou chuť něco ušít.
Ještěže má den jen 24 hodin..
Manžel se těší, že po jarmarku začnu opět žehlit:o)
/ Prát stíhám:o)/.







Které se vám líbí víc??..
Postup práce byl stejný
jen hlavičky mají tyto slepičky větší..
jsou to moudré slepice
:o)
podívejte se na odkaz..

SLEPICE I.

Mějte krásné páteční odpoledne.
Já mám hlídací večer, dcera zpívá na plese
a tak mám na starosti vnučky..
:o)
snad brzy usnou:o)
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.