středa 30. března 2016

STŘEDA - BOT JE TŘEBA

jsem dnes nějaká vyhořelá..
Rána mi dělají problémy - časový posun - fuj!
V noci se budím a kontroluji budík, abych ráno nezaspala
a ráno se mi nechce vstávat.
A to prosím dělám já,
která je jindy schopná usnout kdekoli, kdykoli 
a na jakoukoli dobu.
Ráno do práce 
a před polednem odjezd do matičky 
na konferenci.
Ta se konala na základní škole Na smetánce.
Ověřila jsem si, že naše děti jsou zlaté:o),
dokonce bych řekla, že naše jsou i tišší:o).
...
Konference o ničem a k ničemu..
raději to nebudu rozebírat:o(..
...
Původně jsem si myslela, že bych se mohla i po Praze projít,
ale konference byla dlouhá 
a venku počasí nic moc.
Navíc kožené boty, které jsem si vzala se trochu vytáhly
a co krok jsem měla pocit, že se mi vyzouvají
a kdo to nezažil, tak neví, co to je, když bolí nohy..
...
Jediné pozitivní bylo,
že to byl důvod navíc,
proč si koupit nové boty.
......
Při výběru bot jsem řešila neskutečné dilema.
Pohodlí nebo elegance?
....
Další zjištění a důkaz toho, že stárnu!
Zvolila jsem pohodlí.
....
Boty mi hned na místě i naipregnovali..
Koukala jsem jako blázen,
dali boty do skříňky 
a pak je vyndali naipregnované.
A je to!
..
Vybrala jsem si už pro mě známou osvědčenou značku,
se kterou jsem spokojená,
a tak nožky mám jak jak v bačkůrkách.
..
Bohužel kvalitě odpovídá i cena.
...
Domů jsem jela busem
a tak si připadám taková utrmácená,unavená.
....
Než jsem dorazila domů, tak jsem se zastavila ještě v obchodě pro pečivo.
...
4 celozrné bagetky
a prodavačka po mně chtěla u pokladny 169,- Kč
a moc se divila, že jsem jí je nechtěla dát.
Pak lístek roztrhala
a zběsile začala opět ťukat do pokladny.
Vylezl další lístek,
hurá, tentokrát to bylo o 42,- Kč méně.
Ovšem i přesto se mi výsledek nelíbil.
Já se zjevně asi nelíbila mladé prodavačce,která se na mě velmi zašklebila,
znovu lístek roztrhala
a začala napotřetí znovu.
16 korun jsem jí už dala.
..
Dorazila jsem domů chvíli po půl 8
a mám dost..
..PS: původně jsem si myslela, že můj příspěvek skončí tím, že jsem vyhořelá
a podívejme, co jsem toho napsala:o)).
To jsem celá já..
Mějte moc krásný večer!
Inka








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.