středa 2. března 2016

TULIPÁNY JINAK

Zatímco mi včera usychaly slepice,
tak jsem se dala do šití tulipánů.
Nápad na ně jsem čerpala na Pinterestu( jak jinak:o)
a protože byl víc než jednoduchý,
tak jsem se ho jala realizovat.
Takové menší čtverce látek jsem doma měla
a nevěděla na co je využít.
Tohle byla výzva:o).
(mimochodem jsem si objednala spoustu krásných látek 
a i filcu na Ali Expresu- jsem zvědavá zda a kdy dorazí- dám vědět)
zdroj PINTEREST








Narychlo jsem je naaranžovala do vázy..
ještě nemají ani listy:o)..
PS: Moc děkuji za Vaše komentáře
a moc jsem se smála, když Zita napsala, že vypadají jako ožralé.
A ono fakt:o)!
Jen se na ně podívejte..
Jsou to slepice po návštěvě hospody:o)
Chci pro ně na chalupě udělat žebřík
a posadit je tam..
snad se tam ty potvory udrží:o)!

Mějte krásný večer,
já domaluji další 2 slípky.
Pokusím se udělat inteligentnější výrazy:o)
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.