pátek 25. března 2016

VELKÝ PÁTEK

dnes nebude příspěvek moc vtipný..
Tento den je pro mě dnem, kdy vzpomínám.
Na Velký pátek mi totiž zemřel můj taťka,
tehdy bylo sice 10. dubna,
ale já od té doby ctím Velký pátek jako den jeho smrti.
Tehdy byl můj syn malý 
a viděl můj veliký smutek.
Mamku už jsem neměla
a taťka byl pro mě vším.
Tehdy mi řekl:
"Mami, třeba je děda jako Ježíš a v neděli ožije!"
Od té doby už uteklo mnoho velikonočních nedělí..
Neožil, ale pořád žije v mých vzpomínkách!
Měla jsem neskutečně šťastné dětství
a moc mě mrzí, že mi odešli rodiče tak brzy..
Moje dětství jejich smrtí bylo ukončeno.
Jsou chvíle, kdy mi moc chybí,
Ale vím, že mi drží u sebe místo 
a že jsou určitě šťastní a spolu,
tak jako byli kdysi tady s námi.
A tak dnes je můj příspěvek věnován hooodně daleko.
Upínám hlavu k nebesům a posílám ten nejkrásnější pozdrav do nebe!
Mami, tati, krásné Velikonoce!

A samozřejmě i Vám Všem přeji krásný dnešní den!
Já už jsem na chalupě 
a chystám se na veliké pečení.
Odpoledne přijede dcera s rodinou, večer syn s manželkou a se psem
a bude tu veselo..
Tak ať i Vy se máte vesele!
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.