neděle 6. března 2016

ZAJÍCI

Co se mužů týče,
líbí se mi zralí, starší a urostlí muži.
V březnu se však vrhám na zajíce:o)!
Tak to měl být vtipný úvod k mému 
vyšívanému zajíci,
který mě potrápil včera skoro celý večer!
Noci vyhrazuji zásadně manželovi:o))!
Pomohly až manželovy půjčené brýle,
abych se zorientovala v nákresu.
Na nákresu mi přišel takový malinký,
při vyšívání se nějak podezřele zvětšil.
Asi to bude tím, že jsem použila jinou než předepsanou látku.
Ta moje měla větší dírky.
Je to ale docela fešák
a určitě ho dám na nějaký polštářek,
který ovšem pro něj ještě musím ušít.

Rozhodně teď vyfocený je opět nedokonalý..
zjišťuji, jak je každý křížek jiný..
( předělávat ho už nebudu - dal mi zabrat:o)

Mějte krásné nedělní odpoledne.
Já jedu na návštěvu k bráškovi.
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.