čtvrtek 24. března 2016

ZELENÝ ČTVRTEK

Je pro mě dnem odpočinku.
(tedy jestli se tak dá říct úklidu:o),
ale v podstatě relaxuji
a těším se zítra na chalupu..
Přiznám se, že doma moc velikonočně nezdobím,
ale jaro si vítám kytičkami..
to se mi líbí.
Minulý rok jsem už měla napečené jidáše.
Letos to budu dělat až na chalupě.
Jidáše a mazance prostě k Velikonocům patří!


o mé výzdobě by se dalo říct snad jen toto:
" Kovářova kobyla:o))...
a dál to jistě znáte..
Letos jsem se zařekla, že si nic na jarmarku nekoupím,
i když tam byla spousta krásných věcí.
Mám toho plné krabice ve sklepě
a letos jsem se nedostala ani k tomu vynést je nahoru.
Takže jasný zákaz
a naopak příkaz, zbavit se toho, co mám:o)!
Vážně musím třídit
a nekupovat nic nového.
A pokud něco koupit, tak víc toho vyhodit:o)!
Ale s prázdnou jsem z jarmarku neodešla.
Koupila jsem holčičkám nové pomlázky
a pak domácí ořechy v medu a zázvorový sirup.


Mějte krásné velikonoční svátky!
Vaše 
Inka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.