pátek 1. dubna 2016

FILC

dřív než začnu popisovat, 
jaký úlovek se mi povedl na netu,
tak přidám pár řádků k mému minulému příspěvku.
Nejdřív stručně a jasně!
/Omluvte mě, ale budu trochu sprostá!/
Tak jsem mu dnes "sežrala" i tu " prdelu" !
Komu? 
No tomu zajíci, kterého jsem si bez uší postavila provokativně jako modlu 
na svou učitelskou katedru 
a zapřísahala se, že se ho nedotknu!
..No jo, ale pak přišla sváča
a děti vytáhly všechny ty roztodivné dobroty, které jim pravidelně závidím
a k tomu ještě to, co vyhodovaly od Velikonoc.
A já?
Zapomněla jsem svačinu.
Od rána jsem " lemtala" vodu z kohoutku.
Rozuměj dobře, pila jsem ji z hrnku,
ale obyč..vodu!
( představila jsem si totiž, jak o hodině skláním hlavu ke kohoutku a piju
a voda mi teče po bradě.
Tak to ne, to jsem dělávala kdysi:o).
Jako první jsem dojedla hlavu
a pak jsem ho zbodla celého!
To aby mě přestal provokovat.
Tak to je k mé dietě:o)!
...
Mimochodem, ještě jsem ani nevyběhla, ani indiánsky nevyrážela mezi poli a lesy:o(.
Raději k tomu filcu. 
Objednala jsem si ho na zkoušku opět z Číny na Ali Expressu.
Stál 11 dolarů, což je něco kolem 270 Kč. 
Doprava i poštovné byly zdarma.
Velikost čtverce 30x30cm.
Je o něco málo tenčí než ten u nás.
Má ale nádherné barvy.
Celkem 40 odstínů 
(rozhodně nejen šedi).
Myslím, že pro tvořilky jako dělaný.
Určitě na šité aplikace ideální.
Pak jsem si ještě objednala kolečka z filcu.
Je jich 100 kusů 
a ta stála něco kolem 20 korun.
..
Nafotila jsem Vám jejich odstíny..







A tady už jsou všechny pohromadě..






kolečka mají průměr 3cm.


Mám z toho radost.
Ještě přesně nevím,k čemu to využiji,
ale určitě nějaký nápad najdu!
...
Ještě jsem si objednala krásné knoflíky doslova za hubičku.
Určitě Vám také ukážu.
Užijte si nadcházející víkend.
přeji Vám, aby čas plynul pooooooooooooomaaaaaaaaaalleeeeeeeeeeeeejjjjiiiiiiiiiiii
a Vy jste si nááááááramně odpočinuli!!
Krásný čas 
přeje 
Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.