středa 27. dubna 2016

KDYŽ SE DAŘÍ

Samozřejmě to nechci nijak zakřiknout, 
ale dnešní den byl prima.
náročný, provázený nervozitou, ale povedený..
...
Hned ráno jsme odjeli s pěveckým sborem 
na již 9. ročník jarního POP SONGU.
Jedná se o přehlídku pěveckých sborů.
..
Akustická zkouška mě zrovna až tak nenadchla,
ale živé vystoupení už bylo tak jak má být
a všem nám krásně spadl kámen ze srdce..
Děti si zasloužily pochvalu.






...
Pak jsem dostala pochvalu já..
Verunka, studentka pedagogické školy mi přišla poděkovat
za pomoc při zpracování závěrečné práce.
Verunka dostala jedničku 
a já od Verunky krásnou aromalampu.
Měla jsem krásnou, obyčejnou radost!
Veru, děkuju! :o)


...
Odpoledne jsem byla na konferenci 
a i její průběh byl hladký
a příjemný..
...
A pak nás čekal úřad!

Znáte to vyčkat si fronty a pak...?
Pro mě dnes neskutečně milé překvapení!
Využili jsme možnost objednávky přes internet
a tak jsme nemuseli vůbec čekat,
až na to, že jsem si zapomněla napsat PIN, 
který po mně vyžadoval stroj s lístky..
Naštěstí bylo připojení a tak jsem si mohla PIN na svém emailu vyhledat.
..
Na úřadě jsme potřebovali úplně všechno, co snad jde.
Tak za prvé:
Konečně si přehlásit bydliště!
Za druhé :
Nutně obnovit cestovní pas, který nám končí a chceme vycestovat!
A za třetí:
Obnovit občanský průkaz. Mně končí v létě
a manžel zjistil, že mu skončil před rokem a půl.
Takže on to potřeboval víc než akutně.
...
Všechno má svůj postup 
a tak jsme začali bydlištěm..
PIN jsem znovuzjistila
a nic nebránilo vstoupit a zařídit naše přehlášení.
Vše šlo hladce, úřednice nešetřila úsměvy
a brzy bylo hotovo.
Dokonce jsme se i zasmáli, a to když se mě zeptala, zda náhodou nepíšu blog:o).
To, že mě zná hodně lidí, protože jsem jich už mnoho učila,
 nebo učila jejich děti či příbuzné, to bych pochopila, 
ale že mě už  znají coby blogerku, tak to je něco!
Manžela to hned pobavilo 
a konstatoval, že paní jistě ví, co obědváme a děláme:o)!
Hotovo - jsme přehlášeni 
a do konce pracovní doby na úřadě zbylo ještě asi 20 minut. 
Čekajících lidí také ještě dost.
Přesto jsem to riskla 
a zmáčkla lístek na občanky.
Asi po 5 minutách pro nás malý zázrak.
Dostáváme se na řadu
a opět se setkáváme s úsměvy
( nebyly kvůli blogu - byly čistě srdečné, pracovní 
a to před skoro zavírací dobou!)
Když jsme ze sebe vychrlili , co všechno potřebujeme,
tak úřednice nešla do mdlob
a dokonce spojila vše v jedno 
a světe div se,
já i manžel jsme odcházeli s vyřízenou žádostí jak na občanku, tak i pas.
Stálo mě to sice peníze, které musí platit každý, kdo žádá o pas.
Stálo mě to také šok, že se budu hned 2x fotit
a koukat se, 
jak na každé fotce vypadám hrozně
(chtělo se mi napsat i něco horšího,ale..).
...
No nic..
Nadšení!
Očekávali jsme 3 dny strávené na úřadech 
a u nás to zvládnou v jednom!
Veliké díky! :o)
...
Další radost - přišel ( dokonce správný) napájecí kabel k počítači
a my už fungujeme:o)!

Výsledek obrázku pro napájecí kabel k pc

...
Návštěva vnuček - radostná..
Ve školce budou čarodějnice..
museli jsme zkusit něco vytvořit..
sítě, vata jako pavučiny
a pavouci..
dětská radost :o)



...
No řekněte,
nebylo té radosti v jeden den hodně?
...
Jedním slovem
děkuji 
za ty všechny malé i velké radosti!
A Vám je také přeji!
Inka







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.