pondělí 25. dubna 2016

LÁZNĚ

Už by se mohlo zdát, že jsem na Vás zanevřela.
To se totiž vážně často nestává, že bych měla 
3 denní absenci na mém blogu.
Však se mi už taky stýskalo:o)!
...
Já byla totiž v lázních!
Na naší každoroční dámské relaxační jízdě:o)!
Ač předpovídali ošklivé počasí,
tak bylo božsky.
Slunečno, sice trochu mrazivo,
ale hlavně bez deště.
...
Procedury, relaxace při nákupech :o),
krásné posezení v kavárničkách.
Porušení všech dietních pravidel,
káva + dortíček
a přitom příjemně milo a hlavně veselo.
Bylo nás pět:o),
tentokrát 
a náležitě jsme si to užily.
Domů jsme dorazily v neděli celkem brzy,
ale každá s nějakým handicapem:o(..
O mě se pokoušela chřipka,
zadní rýma, bolest hlavy..
snad úspěšně odléčeno zázvorem:o)!
..
Dvě z nás dopadly hůř.
Projevila se nějaká střevní viróza
a ony strávily nedělní odpoledne a noc na záchodě..
Jedna, chudinka , nedorazila ani dnes do práce..
( trochu se bojím, aby to na nás další nedošlo déle).
...
Jinak včera bych určitě, jistojistě napsala na blog příspěvek,
kdyby....
nebyl rozbitý počítač...
respektive napájecí kabel..
A tak  jsem k večeru měla blogové abstinenční příznaky:o)).
Sice jsem si něco přečetla na tabletu, ale psát se pořádně nedalo.
Teď mám volnou hodinu 
a tak si to nahrazuji:o).
...
Určitě napíšu ještě další lázeňskou reportáž
a také vyhlásím novou soutěž u jedné významné události mého blogu
a ještě pondělní kytička,
ale všechno má svůj čas 
a já hlavně doufám, že kabel dorazí hned zítra.
Tak se mějte moc krásně..
Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.