neděle 17. dubna 2016

NEDĚLE - FIALKOVÁ

na chalupě
byla ve znamení deště.
Jakoby se to počasí na mě spiklo.
Né a né přestat
a tak jsem chvíli hrála solitaire.
A jak už to bývá, 
opět léty ověřené rčení
Samochvála smrdí
se mi ověřilo.
Dnes jsem prohrála, co jsem mohla
a místo kýžených a chtěných 100 000.
(měla jsem už 91 000)
a stačila 1 hra,
tak jsem vše prohrála:o)!
/ to jsem si už nenafotila:o)/.
Pak i za deště jsem šla na zahradu. Skalku jsem nedodělala
a kytičky jsem nasázela všude, kde jsem to již odplevelila.
Za 14 dní to snad všechno předělám. 
Kdyby bylo krásně nebo alespoň nepršelo,
určitě bych to stihla.
Co jsem ale stihla,
tak to je fialkový sirup.
Mimochodem je mňam!
Jen ten můj nemá tak krásně fialovou barvu 
a leckdo by si ho spletl s rumem:o)!
Dala jsem totiž do něj třtinový cukr místo obyč
a tak se asi zabarvil trochu do hněda.
Ale chutná..
škoda, že ho není víc.







Je půl 9 a my jsme ještě na chalupě.
Čeká nás cesta domů,
manžel dokoukává fotbal
a já stihla poklidit uvnitř v chalupě.
Moje uklízecí mánie před odjezdem:o).
Mějte se moc krásně
a začněte nový týden s dobrou náladou!
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.