pondělí 11. dubna 2016

VÝTVARKA

Jela jsem do Prahy na školení 
a u mě ve třídě se suplovalo.
Suplovala se výtvarná výchova a bylo potřeba připravit něco,
co dětem bude trvat celé dvě hodiny..
Přiznám se, že kresbu vázy s květinami nemám moc ráda, 
vždycky mi to připomene pravidelné jarní povinné kreslení nebo malování ve škole.
Přesto jsem v tu chvíli nevymyslela nic jiného:o).
Zkomplikovala jsem jim však postup. nejprve si děti namalovaly pozadí na velkou čtvrtku.
Část měla být ubrus, další část stěna.
No, malíři pokojů z nich asi nebudou:o)!
Pak si vystřihly vázu, na kterou použily barevné křídy.
Vyrobily si květiny z lepenkového papíru
a vše poté nalepily na předpřipravenou už suchou plochu.
Nakonec dokreslily stonky a listy
a celou vázu přetřely klovatinou,
aby  byla hezčí:o)!







A kromě těchto kytiček Vám dnes představím ještě svou pondělní květinu.
Mějte moc krásný den
a začněte krásně nový pracovní týden!
Inka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.