úterý 3. května 2016

HMOŽDÍŘE

Nakupovala jsem na netu..
respektive přes facebook
v sekci starožitnosti..
Najednou se tam objevil inzerát na 2 hmoždíře..
Přesně takové jako už jeden mám.
A kdo ví, tak jeden není sbírka:o)
a protože cena nebyla tak velká, 
tak jsem se rozhodla sbírku založit.
Určitě víte, že je to trochu sázka do loterie
neboli nakupování zajíce v pytli,
protože člověk netuší, kdo je prodávající
a zda zboží vypadá tak jako na obrázku.
Nevypadalo..
Na obrázku mi přišly hmoždíře větší..
Ale balíček dorazil 
a já pomalu rozbalovala,
muž byl opodál 
a tak jsem se obávala, že pokud vybalím nějaké sádrové odlitky,
tak skákat nadšením rozhodně nebude!
Ač neodpovídala velikost,
byla jsem ráda a mile překvapena.
Opravdu se jedná o staré hmoždíře,
naprosto totožné s tím, co už mám,
akorát 2 menší velikosti,
z čehož mám radost.
Vypadají dohromady s tím mým kouzelně 
a sbírka je na světě..
Je to prostě k nevíře,
já už mám 3 hmoždíře:o)
/vyfotím zítra, dnes jsem zapomněla kartu ve škole v počítači:o(/

tento obrázek jsem si vypůjčila, ale mé hmoždíře jsou ty samé:o)
..
PS: ještě mám jen 1 mlýnek na kávu:o))
Budu množit do sbírky?:o))
ještě se uvidí..
....
Mějte krásný den
a a úsměvem
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.