sobota 14. května 2016

KONVALINKY

v pátek jsem dostala kytičku konvalinek
a měla radost jako malé dítě!
Naposledy mi kytičku konvalinek koupil manžel,
to kdysi stála 5 korun
a on mi je kupoval pravidelně, když na mě čekal u školy.
Pak si mě vzal
a kytičky přestal kupovat:o)).
ni mi to nevadí, kupuju si je sama:o).
Spíš by mi vadilo, kdyby mi to zakazoval,
ale to on nedělá, 
protože se mu kytky ve váze líbí.
...
Kytičku mi přinesla má žačka
a mám z ní o to větší radost,
že ji natrhala sama v lese.
Mně to hned připomnělo mé dětství,
kdy jsem chodila do lesa mamince na konvalinky
a taky jsem vždycky nezapomněla 
na paní učitelku,
kterou jsem nadevše obdivovala.
...
Dnes už tolik děti do školy nenosí,
myslím jen tak, obyčejně, 
ozdobit třídu, udělat radost..
Ovšem o vysvědčení tak to je jak v květinářství.
Přiznám se, že to ani tolik radosti nemám,
protože většinou hned druhý den odlétám 
a kytičky si vůbec neužiju.
Takže jich většinu rozdám nebo odvezu na hřbitov.
...
Tentokrát se ale vážně raduji!
Konvalinky, taková něžná krása!
A ta vůně!
Nádhera..
Máte také rádi konvalinky?
...








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.