čtvrtek 5. května 2016

MÁM BEBÍ...

Odhodlala jsem se
a došla jsem si na chirurgii nechat odstranit pihu..
Předem jsem to měla domluvené, ale..
Měla jsem přijít v 5. 45, protože se ordinuje od 6 hodin a bývá tam vždy plno.
Přišla jsem už 5. 35 a v pořadí jsem byla až šestá.
Pan doktor se divil, proč jsem nazaťukala a nešla dříve,
ale nějak to neumím 
a předbíhání mi přišlo hloupé. Tak jsem vyseděla v čekárně malý důlek.
Pan doktor byl ale velmi šetrný a šikovný.
Kromě injekce jsem nic necítila
( teď už cítím..auí..)
Piha byla na místě, které sice není vůbec vidět, 
ale o to víc ho používám.
Ne, neděste se, tam ne:o),
byla v podpaží
a co si budeme povídat pravidelné holení  
a každodenní dávky deodorantu zrovna nepřidají
a tak prostě musela ven.
Představa, že tam musím ještě 2x na kontrolu není příjemná..
Brzká rána si dovedu představit i hezčí..
Modlím se, aby vše bylo v pořádku 
a histologie dopadla dobře.

Dozvěděla jsem se, že nejsem jediná,
kdo má bebí.
I naše Anička,
té dnes vytrhla paní doktorka první zoubek.
...
Vám přeji krásný den 
a těšte se, zítra už je pátek
a čeká nás víííííííííííííkéééééééééénd:o))
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.