neděle 22. května 2016

NEDĚLE CHALUPÁŘE

TAK..
a zítra by mohl začít víkend!
UFFF!
Všechno mě bolí, v noci jsem pořádně nemohla spát, jak mě bolela záda.
Dnes jsem si ani na chvíli neodpočinula, protože jsem chtěla všechno nasadit a dokončit.
Stejně mně kus zbyl na příští víkend.
Ještě musíme zasadit psí víno,
jsem zvědavá, jestli se nám chytne.
Moc si přeju, aby v týdnu alespoň zapršelo,
aby se mi ujalo všechno, co jsem zasadila..
Mladí odjeli kolem půl 5 
a my tu dřeme jako soumaři.
Mimochodem soumar, je zvíře, které slouží k přenášení břemen
( osel, mula, kůň, mezek, velbloud, slon).
Co je na práci chalupáře nejhorší?
Že vždycky odjíždí, když je hotovo,
výsledek si vůbec neužije,
protože za týden může začít nanovo.
Zajímavé je, že i když neprší, 
tak plevel, pampelišky, kopřivy a tráva rostou jako o život!
....
Moc bych si to tu chtěla užít
a jen se kochat..
někdy se strašně těším na důchod☺,
...
Upekla jsem rychlý piškotový dort..
krém pudink s mascarpone
a na to hromada ovoce..
Žádný ukázkový zázrak,
ale mňamka to byla:o)

Měli jsme také návštěvu..
Nejdříve přiběhl pes.
Trochu jsme se lekli, přece jen bojové plemeno psa.
Pes cizí, ale už jak běžel, tak měl ocas stažený mezi nohama 
a lehl si na záda a chtěl snad, abychom ho drbali.
...
Obavy malinko zmírnila naše Anička, která povídá.
Inko, neboj, to je přece ten Moula ze včerejška.
..
Jak to dořekla, už jsme zaslechli volání.
" Majlo,Majlo!"
..Ne Moula, ale Mayla :o))!
a s ní Jíťa/dcera Zdeničky/ a blogová Zdenička z malé chaloupky.
Moc dlouho jsme se neviděly, 
kdysi tu bydlela.
..
Vy můžete vidět její nohy a tělo bez hlavy, je vidět, co jsem fotila:o))
Zdeni, promiň!


Mayla byla úžasná, ukázala holkám, co všechno uměla.
Ale trochu se jich bála:o)


zuby má ale pořádné
a já mám respekt..
a opět jen nohy Zdeničky:o))

ač ve mně budila hrůzu, 
tak byla neskutečně hodná..


dnes byl opravdu nádherný den

a já závidím sousedům,
že si to tu mohou ještě užít déle..
...
My dnes odjíždíme z chalupy až v noci, po hokeji.
Já musím ještě dodělat sedmikráskový med..
Vy si užijte večer
a zítra začněte pohodově nový týden
Inka





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.