pondělí 9. května 2016

NEJKRÁSNĚJŠÍ POHLED

na svět je z koňského sedla...říká se...
Byla neděle podvečer
a mladí odjeli..
Ticho 
a dříve než došlo na úklid,
jsem se rozhodla udělat něco pro své zdraví
a tak jsem se " rozeběhla" dolů po louce
podívat se nové koně..
Z kopce se běželo docela lehce:o),
horší byl výšlap nahoru:o),
ale každopádně to stálo za to!
Posadila jsem se na louku a kochala se koníky.
Úplní hipíci:o),
nádherní fešáci,
hříva jim pořád padala do očí 
a mít s sebou sponky, tak jim je snad dám:o).
Pořád pokyvovali hlavami, 
aby vůbec něco viděli:o).
Bylo to ale nádherný je pozorovat.
Bohužel jsem k nim nešla úplně blízko, protože tam nebyla posekaná louka
a poblíž byli majitelé 
a tady na horách je tabu šlapat někomu jinému po trávě
a tak jsem respektovala omezený prostor..

potřeboval by asi kadeřníka:o))

trošku mu přerostla patka...připomíná mi jednoho našeho bývalého deváťáka:o), 
ten taky vůbec neviděl:o)


nejmladšímu buď ještě háro nevyrostlo nebo už má hotovou frizúru

i koně se umí krásně válet..


jen se kolem práší


asi brzo budu šilhat..:o(




Co Vám budu povídat..Tu hřívu jim fakt závidím..
Barvu mám sice podobnou, ale tolik toho na hlavě nemám..


☺☺☺
Domů jsme z chalupy jeli až před 20 hodinou
a neuvěřitelně krásně stále svítilo slunce..
Dá se říct, že jsem po cestě přesvědčila manžela, 
že potřebuje vykonat malou potřebu
a nechala ho zastavit, 
abych se mohla vyšplhat do kopce 
a nafotit si Trosky při západu slunce.
Po cestě jsem si roztrhla ponožky o nějaký keř
a navíc fotky se mi vůbec nepovedly.
Až v autě jsem zjistila, 
že jsem měla špatně nastavený foťák.
Nemohla jsem se totiž moc zdržovat, protože jsem nechtěla riskovat, 
že by mi manžel odjel:o)



i tento pohled je krásný..


Přeji Vám krásný začátek nového týdne..
Ať je pohodový a úspěšný..
Krásné dny..
Inka


Správně vidíme jen srdcem.
Co je důležité, je očím neviditelné.
Antonie de Saint Exupéry

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.