pátek 27. května 2016

NEUVĚŘITELNÉ!

NEMOŽNÉ!
OHROMUJÍCÍ
A PRAVDIVÉ!!
Věřte, nevěřte, můj tým Tulipánů 
byl na 1 . místě!!!
Jako jediní jsme měli červená trička
a asi nám i dodávala energii.
Dnes ráno při vyhlašování výsledků 
jsme měli ohromnou radost.
Vyhráli jsme dokonce i s velkým náskokem.
Prostě Tulipáni byli tentokrát jedničky!!
( každý rok není ale posvícení, vloni jsem byla s týmem na 32. místě, tudíž předposlední:o( 
- to jsem se ale nechlubila:o))
...
Určitě je to i tím, že jste mému týmu drželi i Vy palce:o)!
Tak dík patří i Vám!
Medaile nám předával florbalový reprezentant 
Petr Kološ.



to tlustý na straně jsem já:o))

tady je náš pan ředitel, po straně Petr Kološ,
můj nadšený tým
a já za foťákem:o).
...
Popravdě jsem ráda, že je to za námi,
nikdo se nezranil, vše proběhlo 
v pohodě a klidu,
ceny jsou rozdány
a
za rok to bude zase.:o)
Manželovi Citróni skončili až na 28. místě
a tak mám dneska navrch:o))!
Vám přeji krásný večer
a užijte si prima víkend..
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.