čtvrtek 19. května 2016

ODPOLEDNÍ SIESTA

jsem sama doma!
To se opravdu moc často nestává.
Manžel, notně naštván, hlídá řemeslníky
a nemůže pochopit, jak můžou pracovat v době, 
kdy dávají hokej!
Naštěstí  nechtěl, bych je jela hlídat já.
Zastavila jsem se za naším domem,
kde je jedna šikovná cukrářka
a koupila jsem mu aspoň dortík,
který má rád.
Za odměnu!
No a při té příležitosti jsem si koupila 2 makronky.




Představa ticha, kávy a makronek..
slast po práci!
Krásně jsem si to připravila 
a byla by škoda si to nevyfotit, že?
Nafotila, donesla si do obýváku, 
posadila se, natáhla si nohy a...
a asi víc než jsem si je natáhnout měla,
takže jsem vylila kafíčko, samozřejmě na ten talířek,
 v kterém plavaly ty 2 makronky
a nejen na talířek,
i všude okolo a začalo to téct i ze stolku.
Naštěstí nemáme koberec!
První, co jsem měla udělat
a neudělala, je to, že jsem měla vyndat ty makronky.
Já vše utřela,vylila z talířku kafe
a nakonec jsem to rozblemcané něco snědla.
Představa, že makronky nejsou zrovna levná záležitost,
mi na dobré náladě nepřidala.
...
Ale něco mi dnes udělalo radost,
o tom ale až příště..
Mějte moc krásný den
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.