čtvrtek 26. května 2016

OPAR A OLYMPIJSKÁ TRIČKA

V neděli manžel začala bolet hlava,
nastoupila rýmička
a celkově mu bylo špatně..
Znáte to:o)..
jenže tentokrát je vše jinak..
včera zjistil, že má opuchlé oko,
poté hned zjistil, že se mu udělaly puchýřky pod okem, 
malé opary,
při holení ho bolela tvář,
opar na puse, v nose,
a bolest v hlavě ve vlasech..
Vše začalo nasvědčovat pásovému oparu
a dnes to doktorka potvrdila.
Mám docela strach, zda jsem něco nechytla,
protože mám divné jakoby rozkapané oči 
a vidím tak trochu jako v mlze.
Říkám si, že by to ale mohlo být také tím, 
že jsem byla rozhodčí u prašné cesty
a děti při soutěžení značně prášily.
..
Moje disciplína byla číšnická štafeta
a tak se tenisová raketa změnila ve zlatý podnos,
tenisový míček ve vynikající kávu
a žáci se proměnili v číšníky a servírky v luxusní restauraci.
....
Všechna družstva soutěžila
jako o život,
ale musím napsat, že děti byly úžasné.
Podporovaly se, vzájemně se k sobě chovaly hezky
a ti nejstarší v týmech pečovali o nejmenší prvňáčky,
kteří se letos olympiády účasnili poprvé.
....
Vyfotila jsem si všechna trička našich týmů.
A tady jsou..
Které se Vám líbí nejvíce?









Vybrali byste si?
:o)..
Přeji krásný večer..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.