neděle 15. května 2016

PEČENÍ

Jak už jsem psala,
holky chtěly péct.
Udělaly jsme rychlé čokoládové muffiny.
Recept:
1 velce
15 ml mléka
2 a 1/2 lžíce kakaa
1 prášek do pečiva
1/4 rozpuštěného másla
1/4 tabulky hořké čokolády
200 g polohrubé mouky
( mohou se přidat sušené brusinky, meruňky apod.)
...
Holčičky míchaly jako o život..
slyšela jsem jen teď já a já..:o)
Pak - Inko, můžeme to pak olízat?:o)
A vzpomněla jsem si, jak jsem jako malá olizovala vařečky:o).
...
Muffinky se nám moc povedly
a i Anička, která o sladké moučníky moc nestojí,
tak ještě večer snědla dva.
/ to určitě proto, že to pekly samy- jinak to není zas až takový zázrak:o))/




ten vyplazený jazyk jsem odpustila, nebylo to míněno ve zlém,
ale Anička je veliká hérečka:o))
A odkud jsme čerpaly námět ?
Pekly jsme podle kalendáře, který jsem koupila asi za 5 korun v levných knihách:o))


Mějte krásnou neděli.
U nás prší 
a tak bude odpočívací..
Inka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.