pondělí 2. května 2016

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

Jéééé, už je zase pondělí..
letí to letí..
zrovna tak jako čarodějnice, které už o víkendu odletěly..
A já vám zapomněla ukázat, které čarodějky mám na chalupě.
Jedna  nám hlídá komín
a já jim věřím, že dobře..


A ta druhá hlídá ledničku..
špatně..
neuhlídá:o)
pořád z ní něco mizí..


No a když je pondělí, tak by to chtělo nějakou kytičku.
Nevím, jestli jsem udělala dobře,
tentokrát jsem vsadila na žluté růže,
ale zatím se nijak zvlášť nerovnají:o)
Určitě mi ale budou chtít udělat radost 
a trošku se vzpamatují:o)




Podvečer jsem si zpříjemnila
 posezením u mé šikovné kadeřnice:o)


a než se nedějeme
bude úterý,
tak Vám přeji,
ať je pro vás příjemné a pohodové 
Inka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.