neděle 29. května 2016

PTACTVO

všechno beru zpátky!
To, co se mi může zdát milé, příjemné na jednom místě,
tak na jiném místě mě může pěkně iritovat.
O čem je řeč?
O ptácích!
Nedávno jsem se rozplývala nad zpěvem ptáčků
na naší chaloupce.
Popisovala jsem naši ptačí zónu
jako největší nádheru.
Ano, na chalupě zpěv ptáků vnímám naprosto jinak!
Doma,
což se mi tento víkend opravdu potvrdilo,
to tak není!
V bytě je vedro,
spát se dá jen s otevřeným oknem.
A v tom je ta potíž!
Pod naším domem je spousta zeleně
a se spoustou zeleně 
i nesčetně ptačích hnízd.
Obsazených 
a plných štěbetajících( to v lepším případě)
nebo jinak řvoucích( to skoro vždy) mláďátek.
Z pátku na sobotu mě probudili ve 4.10 minut.
Na dnešek si ještě pospíšili 
a řvali už ve 3,50.
O koncertu nemůže být ani řeč!
Libé mi ty zvuky vůbec nepřipadaly
a i já, která jsem schopná usnout kdekoli a kdykoli,
tak mi to dělalo potíže.
Hned u vchodu máme tak jako vloni krkavce, 
a to ve větráku obchůdku. Divila jsem se, že jim hluk z větráku nevadí,
ale teď je mi jasné, že ho jednoduše přeřvou!
Do větráku nanosili kdeco, vloni  po celou dobu, co hnízdili, visel z větráku tampón.
Letos si žádnou takovou ozdobu nepořídili.
Přesto jsou nejhlasitějšími obyvateli široko daleko.
Dokonce přeřvou i romskou menšinu, 
která se nastěhovala do vedlejšího vchodu:o).
Mongolcům, kteří bydlí na druhé straně občas nestačí.
Odtamtud lítají i hrnce:o).
V noci naštěstí spí.
Náš vchod je naštěstí klidný,
ale nechci to zakřiknout.
Mimochodem jsem se ve wikipedii dočetla, že krkavec je ohrožený druh 
a je to nějvětší pěvec České republiky!
S tím mohu naprosto souhlasit, 
jen nikde nepíší o kvalitě jeho zpěvu.
Do sboru bych si ho rozhodně nevzala:o)))
...
Doufám, že ptáci už brzo vyletí z hnízd!
Jinak ještě na závěr musím napsat,
že kam se hrabe ptačí zóna u nás v Krkonoších.
Tady je těch ptáků podstatně víc a to nepočítám hejna holubů.
...
Užijte si krásnou neděli
i za nás..
U nás se marodí, vždy, když se to nehodí:o)
...
Inka

oba obrázky jsem si vypůjčila na google..
někdy vám ale ty naše krkavce vyfotím:o)
...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.