neděle 15. května 2016

SOBOTNÍ HLÍDÁNÍ

odpoledne jsme hlídali naše holčičky.
Slíbila jsem jim, že půjdeme ven
a přestože foukal vítr, tak jsme si to užily.
Je pěkné je pozorovat.
Malá Emička je jako opička,
co udělá Anička, okamžitě dělá Emma.


hned na začátku si zahrály na horolezce..


šly jsme na území, kde žije spousta syslů..
děr je tu požehnaně,
ale žádného jsme neviděly..


dneska byly culíkaté:o))


Tak už polez Emičko!




všude krásně kvetly keře..





sestry se v nich nezapřou:o)






Tak ahoj..
přišly jsme domů
a musely jsme péct.
To jsem jim taky slíbila
a čtvrtodenní zimnice Anička,
nedala pokoj, dokud jsme neupekly:o).
(jinak to má po mně:o)..můj taťka mi taky říkal čtvtodenní zimnice,ani netuším proč:o))?)
Právě jsem se dočetla , že čtvrodenní zimnice je vlastně malárie s vysokými horečkami..
Asi to byla hodně otravná nemoc, tak proto:o)!
ale o pečení ažv příštím příspěvku.
Užijte si krásnou neděli
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.